System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
ŚWIADCZENIE USŁUG ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY KUTNO
Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 1 / 19
Unia Europejska
Publikacja Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
2, rue Mercier, 2985 Luxembourg, Luksemburg Faks: +352 29 29 42 670
E-mail: ojs@publications.europa.eu Informacje i formularze on-line: http://
simap.europa.eu
Ogłoszenie o zamówieniu
(Dyrektywa 2004/18/WE)
Sekcja I : Instytucja zamawiająca
I.1) Nazwa, adresy i punkty kontaktowe:
Oficjalna nazwa:
Gmina Kutno Krajowy numer identyfikacyjny: (jeżeli jest
znany)
_____
Adres pocztowy:
Kutno
Miejscowość:
Kutno Kod pocztowy: 99-300 Państwo: Polska (PL)
Punkt kontaktowy:
Urząd Gmina Kutno, 99-300 Kutno,
ul. Wincentego Witosa 1
Tel.:
+48 24355-70-20
Osoba do kontaktów:
Magdalena Stobienia
E-mail:
sekretariat@gminakutno.pl Faks: +48 24355-70-21
Adresy internetowe:
(jeżeli dotyczy)
Ogólny adres instytucji zamawiającej/ podmiotu zamawiającego:
(URL) http://www.bip.gminakutno.pl
Adres profilu nabywcy:
(URL) _____
Dostęp elektroniczny do informacji:
(URL) _____
Elektroniczne składanie ofert i wniosków o dopuszczenie do udziału:
(URL) _____
Więcej informacji można uzyskać pod adresem
Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e) Inny (proszę wypełnić załącznik A.I)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz
dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem
Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e) Inny (proszę wypełnić załącznik A.II)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres
Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e) Inny (proszę wypełnić załącznik A.III)
I.2) Rodzaj instytucji zamawiającej
Ministerstwo lub inny organ krajowy lub federalny, w tym jednostki regionalne i lokalne
Agencja/urząd krajowy lub federalny
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
Agencja/urząd regionalny lub lokalny
Podmiot prawa publicznego
Instytucja/agencja europejska lub organizacja międzynarodowa
Inna:
(proszę określić)
I.3) Główny przedmiot lub przedmioty działalności
PL
Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 2 / 19
Ogólne usługi publiczne
Obrona
Porządek i bezpieczeństwo publiczne
Środowisko
Sprawy gospodarcze i finansowe
Zdrowie
Budownictwo i obiekty komunalne
Ochrona socjalna
Rekreacja, kultura i religia
Edukacja
Inny:
(proszę określić)
I.4) Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających:
tak nie
więcej informacji o tych instytucjach zamawiających można podać w załączniku A
PL
Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 3 / 19
Sekcja II : Przedmiot zamówienia
II.1) Opis :
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą :
Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Kutno.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub
świadczenia usług :
Wybrać wyłącznie jedną kategorię – roboty budowlane, dostawy lub usługi – która najbardziej odpowiada
konkretnemu przedmiotowi zamówienia lub zakupu
Roboty budowlane Dostawy Usługi
Wykonanie
Zaprojektowanie i wykonanie
Wykonanie, za pomocą dowolnych
środków, obiektu budowlanego
odpowiadającego wymogom
określonym przez instytucję
zamawiającą
Kupno
Dzierżawa
Najem
Leasing
Połączenie powyższych form
Kategoria usług: nr:
16
Zob. kategorie usług w załączniku
C1
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług :
Gmina Kutno
Kod NUTS:
PL117
II.1.3) Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu
zakupów (DSZ):
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
Ogłoszenie dotyczy zawarcia umowy ramowej
Ogłoszenie dotyczy utworzenia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej :
(jeżeli dotyczy)
Umowa ramowa z kilkoma wykonawcami Umowa ramowa z jednym wykonawcą
Liczba :
_____
albo
(jeżeli dotyczy)
liczba maksymalna : _____ uczestników planowanej umowy ramowej
Czas trwania umowy ramowej
Okres w latach :
_____ albo w miesiącach : _____
Uzasadnienie dla umowy ramowej, której czas trwania przekracza okres czterech lat :
_____
Szacunkowa całkowita wartość zakupów w całym okresie obowiązywania umowy ramowej
(jeżeli
dotyczy, proszę podać wyłącznie dane liczbowe)
Szacunkowa wartość bez VAT :
_____ Waluta :
albo
Zakres: między :
_____ : i : _____ : Waluta :
Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone :
(jeżeli jest znana)
PL
Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 4 / 19
_____
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu :
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od
właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie gminy Kutno.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) :
Słownik główny Słownik uzupełniający
(jeżeli dotyczy)
Główny przedmiot
90511000
Dodatkowe przedmioty
90511300
90510000
90600000
II.1.7) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) :
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA) : tak nie
II.1.8) Części:
(w celu podania szczegółów o częściach zamówienia należy wykorzystać załącznik B tyle razy,
ile jest części zamówienia)
To zamówienie podzielone jest na części: tak nie
(jeżeli tak)
Oferty można składać w odniesieniu do
tylko jednej części
jednej lub więcej części
wszystkich części
II.1.9) Informacje o ofertach wariantowych:
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych : tak nie
II.2) Wielkość lub zakres zamówienia :
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres :
(w tym wszystkie części, wznowienia i opcje, jeżeli dotyczy)
Przedmiot zamówienia o wartości szacunkowej powyżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie
art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
(jeżeli dotyczy, proszę podać wyłącznie dane liczbowe)
Szacunkowa wartość bez VAT :
_____ Waluta :
albo
Zakres: między :
_____ : i : _____ : Waluta :
II.2.2) Informacje o opcjach :
(jeżeli dotyczy)
Opcje : tak nie
(jeżeli tak) Proszę podać opis takich opcji :
_____
(jeżeli jest znany) Wstępny harmonogram wykorzystania tych opcji :
w miesiącach :
_____ albo w dniach : _____ (od udzielenia zamówienia)
II.2.3) Informacje o wznowieniach :
(jeżeli dotyczy)
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: tak nie
PL
Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 5 / 19
Liczba możliwych wznowień:
(jeżeli jest znana) _____ albo Zakres: między : _____ i: _____
(jeżeli są znane)
W przypadku odnawialnych zamówień na dostawy lub usługi, szacunkowe ramy czasowe
kolejnych zamówień:
w miesiącach:
_____ albo w dniach: _____ (od udzielenia zamówienia)
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin realizacji:
Okres w miesiącach :
_____ albo w dniach: _____ (od udzielenia zamówienia)
albo
Rozpoczęcie:
01/07/2013 (dd/mm/rrrr)
Zakończenie:
31/12/2014 (dd/mm/rrrr)
PL
Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 6 / 19
Sekcja III : Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i
technicznym
III.1) Warunki dotyczące zamówienia:
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:
(jeżeli dotyczy)
Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 15.000 PLN
Zabezpieczenie w wysokości 5 % ceny ustalonej w umowie.
III.1.2) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów
je regulujących:
Rozliczenie następować będzie w okresach miesięcznych po zakończeniu danego miesiąca i podpisaniu
protokołu potwierdzającego realizacje usługi za dany miesiąc; Termin płatności faktur – w ciągu 14 dni od daty
jej złożenia u Zamawiającego
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
(jeżeli dotyczy)
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do
reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed
podpisaniem umowy w sprawie zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą
ich współpracę.
III.1.4) Inne szczególne warunki:
(jeżeli dotyczy)
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom : tak nie
(jeżeli tak) Opis szczególnych warunków:
_____
III.2) Warunki udziału:
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego
lub handlowego:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania;
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do:
• złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy – wg
załącznika nr 2
• posiadania wpisu do rejestru działalności regulowanej, zgodnie z art. 9c ustawy
o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;
• posiadania uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie posiadania zezwolenia na transport
odpadami wydanymi na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach lub posiadania zezwolenia na
odzysk
PL
Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 7 / 19
i unieszkodliwianie odpadów we wskazanym zakresie i na podstawie rozporządzenia Ministra Gospodarki,
Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 grudnia 2003 r. w sprawie rodzajów odpadów, których zbieranie lub
transport nie wymagają zezwolenia na prowadzenie działalności (Dz.U. z 2004 r. Nr 16, poz. 154 ze zm.) jest
zwolniony z obowiązku uzyskania zezwolenia na transport odpadów;
2. Zamawiający wymaga potwierdzenia przez wykonawców braku podstaw do wykluczenia z powodu
niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp.
Zamawiający uzna za spełnione warunki, o których mowa w pkt 1 i 2 jeżeli Wykonawca wykaże, że:
Posiada uprawnienia do wykonywania działalności tj.:
a) oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy – wg załącznika nr
2,
b) wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Kutno w zakresie odbierania
odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (zgodnie z art. 9c ustawy o utrzymaniu czystości i
porządku w gminach),
c) zezwolenie na transport odpadów wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach
lub posiada zezwolenie na odzysk i unieszkodliwianie odpadów we wskazanym zakresie i na podstawie
rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 grudnia 2003 r. w sprawie rodzajów
odpadów, których zbieranie lub transport nie wymagają zezwolenia na prowadzenie działalności (Dz.U. z 2004 r.
Nr 16, poz. 154 ze zm.) jest zwolniony z obowiązku uzyskania zezwolenia na transport odpadów,
Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu wykazania spełnienia warunków udziału w
postępowaniu, a także wykazania braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których
mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.:
a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia – wg. załącznika nr 3,
b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert,
c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na
ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym
w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert,
f) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym
w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (pkt. V.1
SIWZ), polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty
te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w
odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. VI.2.
1. W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa
w art. 24 ust.1 pkt. 5-8, 10-11 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego
miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 5-8, 10-11
ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku
gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje się je dokumentem
zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem.
PL
Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 8 / 19
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast
dokumentów, o których mowa w:
1) pkt. VI ppkt.2 lit. b), c), d), f) SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument w tym zakresie powinien
być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument w tym zakresie powinien być
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) pkt. VI ppkt.2 lit. e) SIWZ, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego
miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24
ust.1 pkt 4-8, 10 i 11 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert
3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.1), 2) SIWZ zastępuje się je dokumentem
zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy,
złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego
na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. VI. SIWZ z których
jednoznacznie musi wynikać, iż stosując formułę „spełnia – nie spełnia” wykonawca spełnił w/w warunki.
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny
spełniania wymogów:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest
do:
złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki
określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy – wg
załącznika nr 2
wykazania, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż
1.000.000 PLN
W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego
sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca musi
załączyć do oferty następujące dokumenty:
a) oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki
określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy – wg
załącznika nr 2,
b) opłacona polisa, a w przypadku jej braku, inny
dokument potwierdzający, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych
standardów:
(jeżeli dotyczy)
_____
PL
Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 9 / 19
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia na kwotę min 1.000.000,00 zł
Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana
będzie przez Zamawiającego
na podstawie złożonych przez Wykonawców
dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. VII. SIWZ
z których jednoznacznie musi wynikać, iż stosując
formułę „spełnia – nie spełnia” wykonawca spełnił w/w
warunki.
III.2.3) Kwalifikacje techniczne:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny
spełniania wymogów:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania wiedzy i doświadczenia.
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest
do:
złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki
określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy – wg
załącznika nr 2
wykazania, że w okresie ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie
wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub
ciągłych również wykonywanych głównych usług
dotyczących odbierania odpadów komunalnych z
nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy,
w tym co najmniej jedną usługę o masie łącznie
odebranych odpadów komunalnych minimum 1100,00
Mg w ciągu następujących po sobie 12 miesięcy, wraz
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotu, na rzecz których usługi zostały wykonane
oraz załączy dowody potwierdzające, że usługa ta
została wykonana lub są wykonywane należycie.
b) dysponowania odpowiednim potencjałem
technicznym oraz osobami zdolnymi do wy¬konania
zamówienia.
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest
do:
złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki
określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy – wg
załącznika nr 2
oraz wykazania, iż dysponuje:
• co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do
odbierania zmieszanych odpadów komunalnych;
• co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do
odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych;
• co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów
komunalnych bez funkcji kompaktującej.
• Wykonawca musi dysponować bazą magazynowo –
transportową usytuowaną na terenie Gminy Kutno lub w
odległości nie większej niż 60 km od granic tej gminy.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych
standardów:
(jeżeli dotyczy)
_____
PL
Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 10 / 19
W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego
wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego
Wykonawca musi załączyć do oferty następujące
dokumenty:
a) oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki
określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy – wg
załącznika nr 2,
b) wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych również wykonywanych,
głównych usług dotyczących odbierania odpadów
komunalnych z nieruchomości na których zamieszkują
mieszkańcy, w tym co najmniej jedną usługę o masie
łącznie odebranych odpadów komunalnych powyżej
1900,00 Mg w ciągu następujących po sobie 12
miesięcy wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu,
daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy
zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg
załącznika nr 4.
Dowodami są: a) poświadczenie, z tym że w
odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych
lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie
wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert; b) oświadczenie wykonawcy – jeżeli z
uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze
wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.
c) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń
technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu
wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie
do dysponowania tymi zasobami – wg załącznika nr 5
Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana
będzie przez Zamawiającego
na podstawie złożonych przez Wykonawców
dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. VI. SIWZ
z których jednoznacznie musi wynikać, iż stosując
formułę „spełnia – nie spełnia” wykonawca spełnił w/w
warunki.
III.2.4) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych:
(jeżeli dotyczy)
Zamówienie jest zastrzeżone dla zakładów pracy chronionej
Realizacja zamówienia jest zastrzeżona w ramach programów pracy chronionej
III.3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi:
III.3.1) Informacje dotyczące określonego zawodu:
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: tak nie
(jeżeli tak)
Odniesienie do odpowiednich przepisów ustawowych, wykonawczych lub administracyjnych :
_____
III.3.2) Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi:
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie
usługi: tak nie
PL
Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 11 / 19
Sekcja IV : Procedura
IV.1) Rodzaj procedury:
IV.1.1) Rodzaj procedury:
Otwarta
Ograniczona
Ograniczona przyspieszona Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej:
_____
Negocjacyjna Niektórzy kandydaci zostali już zakwalifikowani (w stosownych przypadkach w
ramach niektórych rodzajów procedur negocjacyjnych) : tak nie
(jeżeli tak, należy podać nazwy i adresy zakwalifikowanych już wykonawców
w sekcji VI.3 Informacje dodatkowe)
Negocjacyjna przyspieszona Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej:
_____
Dialog konkurencyjny
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:
(procedura ograniczona i negocjacyjna, dialog konkurencyjny)
Przewidywana liczba wykonawców:
_____
albo
Przewidywana minimalna liczba:
_____ i (jeżeli dotyczy) liczba maksymalna _____
Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów:
_____
IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:
(procedura negocjacyjna, dialog
konkurencyjny)
Zastosowanie procedury etapowej w celu stopniowego zmniejszania liczby omawianych rozwiązań lub
negocjowanych ofert : tak nie
IV.2) Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia
(proszę zaznaczyć właściwe pole (pola))
Najniższa cena
albo
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów
kryteria określone poniżej
(kryteria udzielenia zamówienia powinny zostać podane wraz z wagą lub w
kolejności od najważniejszego do najmniej ważnego, w przypadku gdy przedstawienie wag nie jest możliwe z
oczywistych przyczyn)
kryteria określone w specyfikacjach, w zaproszeniu do składania ofert lub negocjacji lub w dokumencie
opisowym
Kryteria Waga Kryteria Waga
1.
_____ _____ 6. _____ _____
2.
_____ _____ 7. _____ _____
3.
_____ _____ 8. _____ _____
PL
Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 12 / 19
Kryteria Waga Kryteria Waga
4.
_____ _____ 9. _____ _____
5.
_____ _____ 10. _____ _____
IV.2.2) Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna tak nie
(jeżeli tak, jeżeli dotyczy)
Proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej:
_____
IV.3) Informacje administracyjne:
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
(jeżeli dotyczy)
OŚ.6238.28.2013
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:
tak nie
(jeżeli tak)
Wstępne ogłoszenie
informacyjne
Ogłoszenie o profilu nabywcy
Numer ogłoszenia w Dz.U.:
_____ z dnia: ______ (dd/mm/rrrr)
Inne wcześniejsze publikacje
(jeżeli dotyczy)
IV.3.3) Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego:
(w
przypadku dialogu konkurencyjnego)
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów
Data:
______ Godzina: _____
Dokumenty odpłatne tak nie
(jeżeli tak, proszę podać wyłącznie dane liczbowe)
Podać cenę: _____ Waluta: _____
Warunki i sposób płatności:
_____
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
27/05/2013 Godzina: 11:00
IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom:
(jeżeli
jest znana, w przypadku procedur ograniczonej i negocjacyjnej oraz dialogu konkurencyjnego)
Data:
______
IV.3.6) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Dowolny język urzędowy UE
Język urzędowy (języki urzędowe) UE:
PL
Inny:
_____
PL
Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 13 / 19
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:
Do: :
______
albo
Okres w miesiącach :
_____ albo w dniach : 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:
Data :
27/05/2013 (dd/mm/rrrr) Godzina11:15
(jeżeli dotyczy)
Miejscowość: Urząd Gminy Kutno, ul. Wincentego Witosa 1, 99-300 Kutno, sala konferencyjna
pokój nr 4
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert
(jeżeli dotyczy) :
tak nie
(jeżeli tak)
Dodatkowe informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
_____
PL
Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 14 / 19
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia:
(jeżeli dotyczy)
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się : tak nie
(jeżeli tak)
Przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń:
09.2014r.
VI.2) Informacje o funduszach Unii Europejskiej:
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej : tak nie
(jeżeli tak)
Przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń:
_____
VI.3) Informacje dodatkowe:
(jeżeli dotyczy)
Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia
z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego, na zasadach
określonych w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej
o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt.5 ustawy Pzp wraz z informacją czy istniejące powiązania nie prowadzą
do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub
informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej – wg załącznika nr 6 do SIWZ
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do
wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego
łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż
będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym
celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres
korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (oryginał). Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26
ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w
stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi
podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności:
a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
VI.4) Procedury odwoławcze:
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:
Oficjalna nazwa:
Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy:
ul. Postępu 17a
Miejscowość:
Warszawa Kod pocztowy: 02-676 Państwo: Polska (PL)
Tel.:
+48 224587701
E-mail:
mailto:odwolania@uzp.gov.pl?subject=TED Faks: +48 224587700
Adres internetowy:
(URL) http://www.uzp.gov.pl
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
(jeżeli dotyczy)
PL
Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 15 / 19
Oficjalna nazwa:
_____
Adres pocztowy:
_____
Miejscowość:
_____ Kod pocztowy: _____ Państwo: _____
Tel.:
_____
E-mail: Faks:
_____
Adres internetowy:
(URL) _____
VI.4.2) Składanie odwołań:
(proszę wypełnić pkt VI.4.2 lub, jeżeli jest to niezbędne, pkt VI.4.3)
1. Środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp, przysługują
Wykonawcom, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz
poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów niniejszej ustawy.
2. Odwołanie wnosi się:
w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego
wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2, albo w terminie 15 dni - jeżeli zostały
przesłane w inny sposób,
odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień specyfikacji istotnych
warunków zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii
Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej,
odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym
powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach
stanowiących podstawę jego wniesienia.
3. Jeżeli zamawiający nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej, odwołanie
wnosi się nie później niż w terminie:
30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia,
6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii
Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
4. Zamawiający informuje, iż dla niniejszego postępowania mają zastosowanie przepisy odpowiednie dla
postanowień, których wartość zamówienia przekracza równowartość kwoty określonej w art. 11 ust. 8 ustawy
Pzp.
VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:
Oficjalna nazwa:
Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy:
ul. Postępu 17a
Miejscowość:
Warszawa Kod pocztowy: 02-676 Państwo: Polska (PL)
Tel.:
+48 224587701
E-mail:
mailto:odwolania@uzp.gov.pl?subject=TED Faks: +48 224587700
Adres internetowy:
(URL) http://www.uzp.gov.pl
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
15/04/2013
(dd/mm/rrrr) - ID:2013-050889
PL
Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 16 / 19
Załącznik A
Dodatkowe adresy i punkty kontaktowe
I) Adresy i punkty kontaktowe, gdzie można uzyskać dalsze informacje
Oficjalna nazwa:
_____ Krajowy numer identyfikacyjny: (jeżeli jest
znany)
_____
Adres pocztowy:
_____
Miejscowość:
_____ Kod pocztowy: _____ Państwo: _____
Punkt kontaktowy:
_____ Tel.: _____
Osoba do kontaktów:
_____
E-mail: Faks:
_____
Adres internetowy:
(URL) _____
II) Adresy i punkty kontaktowe, gdzie można uzyskać specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym
dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego i dynamicznego systemu zakupów)
Oficjalna nazwa:
_____ Krajowy numer identyfikacyjny: (jeżeli jest
znany)
_____
Adres pocztowy:
_____
Miejscowość:
_____ Kod pocztowy: _____ Państwo: _____
Punkt kontaktowy:
_____ Tel.: _____
Osoba do kontaktów:
_____
E-mail: Faks:
_____
Adres internetowy:
(URL) _____
III) Adresy i punkty kontaktowe, gdzie należy przesyłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
Oficjalna nazwa:
_____ Krajowy numer identyfikacyjny: (jeżeli jest
znany)
_____
Adres pocztowy:
_____
Miejscowość:
_____ Kod pocztowy: _____ Państwo: _____
Punkt kontaktowy:
_____ Tel.: _____
Osoba do kontaktów:
_____
E-mail: Faks:
_____
Adres internetowy:
(URL) _____
IV) Adres innej instytucji zamawiającej, w imieniu której dokonuje zakupu instytucja zamawiająca
Oficjalna nazwa
_____ Krajowy numer identyfikacyjny
( jeżeli jest znana ):
_____
Adres pocztowy:
_____
Miejscowość
_____ Kod pocztowy _____
Państwo
_____
-------------------- (Wykorzystać sekcję IV w załączniku A tyle razy, ile jest to konieczne) --------------------
PL
Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 17 / 19
Załącznik B
Informacje o częściach zamówienia
Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą
_____
Część nr :
_____ Nazwa : _____
1) Krótki opis:
_____
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Słownik główny:
3) Wielkość lub zakres:
_____
(jeżeli jest znany, proszę podać wyłącznie dane liczbowe) Szacunkowy koszt
bez VAT:
_____
Waluta:
albo
Zakres: między :
_____ i: _____ Waluta:
4) Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia:
(jeżeli
dotyczy)
Okres w miesiącach :
_____ albo w dniach : _____ (od udzielenia zamówienia)
albo
Rozpoczęcie:
______ (dd/mm/rrrr)
Zakończenie:
______ (dd/mm/rrrr)
5) Informacje dodatkowe na temat części zamówienia:
_____
PL
Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 18 / 19
Załącznik C1 – Zamówienia ogólne
Kategorie usług, o których mowa w sekcji II Przedmiot zamówienia
Dyrektywa 2004/18/WE
Kategoria nr
[1] Przedmiot
1 Usługi konserwacyjne i naprawcze
2 Usługi transportu lądowego [2] ,w tym usługi samochodów opancerzonych oraz usługi
kurierskie, z wyjątkiem przewozu poczty
3 Usługi transportu lotniczego pasażerów i towarów, z wyjątkiem transportu poczty
4 Transport poczty drogą lądową [3] i lotniczą
5 Usługi telekomunikacyjne
6 Usługi finansowe: a) Usługi ubezpieczeniowe b)Usługi bankowe i inwestycyjne [4]
7 Usługi komputerowe i usługi z nimi związane
8 Usługi badawcze i rozwojowe [5]
9 Usługi w zakresie księgowości, audytu oraz prowadzenia ksiąg rachunkowych
10 Usługi badania rynku i opinii publicznej
11 Usługi konsultacyjne w zakresie zarządzania [6] i usługi z nimi związane
12 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi
urbanistyczne, architektury krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i
technicznych; usługi badań i analiz technicznych
13 Usługi reklamowe
14 Usługi sprzątania budynków i usługi zarządzania mieniem
15 Usługi w zakresie publikowania i drukowania wykonywane z tytułu wynagrodzenia lub
umowy
16 Usługi w dziedzinie odprowadzania ścieków i wywozu nieczystości; usługi sanitarne i
podobne
Kategoria nr
[7] Przedmiot
17 Usługi hotelarskie i restauracyjne
18 Usługi transportu kolejowego
19 Usługi transportu wodnego
20 Dodatkowe i pomocnicze usługi transportowe
21 Usługi prawnicze
22 Usługi rekrutacji i pozyskiwania personelu [8]
23 Usługi detektywistyczne i ochroniarskie z wyjątkiem usług samochodów
opancerzonych
24 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
25 Usługi społeczne i zdrowotne
26 Usługi rekreacyjne, kulturalne oraz sportowe [9]
27 Inne usługi
1 Kategorie usług w rozumieniu art. 20 i załącznika IIA do dyrektywy 2004/18/WE.
2 Z wyjątkiem usług transportu kolejowego, ujętych w kategorii 18.
3 Z wyjątkiem usług transportu kolejowego, ujętych w kategorii 18.
4 Z wyjątkiem usług finansowych związanych z wystawianiem, sprzedażą, zakupem lub transferem papierów
wartościowych albo innych instrumentów finansowych oraz usług banku centralnego. Również wyłączone:
usługi obejmujące nabycie, najem lub dzierżawę – bez względu na sposób finansowania – gruntów, istniejących
PL
Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 19 / 19
budynków lub innych nieruchomości, albo dotyczące praw do nich. Niemniej jednak przepisom dyrektywy
podlegają umowy o świadczenie usług finansowych zawarte, w dowolnej formie, równocześnie, przed lub po
zawarciu umowy nabycia, najmu lub dzierżawy.
5 Z wyjątkiem usług dotyczących badań i rozwoju innych niż takie, gdzie korzyści czerpie wyłącznie instytucja
zamawiająca w celu wykorzystania ich we własnej działalności, pod warunkiem że świadczona usługa została w
pełni wynagrodzona przez instytucję zamawiającą.
6 Z wyjątkiem usług arbitrażowych i koncyliacyjnych.
7 Kategorie usług w rozumieniu art. 21 i załącznika IIB do dyrektywy 2004/18/WE.
8 Z wyjątkiem umów o pracę.
9 Z wyjątkiem umów dotyczących nabycia, opracowania, produkcji i koprodukcji materiałów programowych
przez nadawców oraz umów dotyczących czasu emisji.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 17.04.2013.08.49.49_notice.pdf | 2013-04-17 08:49:49 | 148,0KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | 17.04.2013.08.49.49_SIWZ_-_1.pdf | 2013-04-17 08:49:49 | 377,8KB | 587 razy |
2 | uchwala_123.pdf | 2013-04-17 09:00:43 | 406,5KB | 503 razy |
3 | uchwala_135.pdf | 2013-04-17 09:00:43 | 1,4MB | 578 razy |
4 | uchwala_165.pdf | 2013-04-17 09:00:43 | 4,2MB | 566 razy |
5 | zalaczniki_do_siwz_od_nr_1-do_6_-_kutno.pdf | 2013-04-17 09:00:43 | 422,5KB | 598 razy |
6 | zalacznik_nr_7_do_siwz_-_wzor_umowy.pdf | 2013-04-17 09:00:43 | 327,9KB | 598 razy |
7 | zalacznik_nr_8_-_opis_przedmiotu_zamowienia.pdf | 2013-04-17 09:00:43 | 377,4KB | 823 razy |
8 | 17.04.2013.09.48.10_ZaA_aczniki_do_SIWZ_od_nr_1-do_6_-_Kutno_doc.doc | 2013-04-17 09:48:10 | 12KB | 510 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | 06.05.2013.15.07.11_Pytania_i_odpowiedzi.pdf | 2013-05-06 15:07:11 | 1,5MB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | 28.05.2013.10.30.55_Wynik_postepowania.pdf | 2013-05-28 10:30:55 | 805,9KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Piotr Kondracki | 17-04-2013 08:49 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Piotr Kondracki | 17-04-2013 |
Ostatnia aktualizacja: | Piotr Kondracki | 28-05-2013 10:30 |