System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Organizacja 3 szkoleń grupowych dla bezrobotnych będących klientami GOPS w Kutnie wraz z zapewnieniem dwudaniowych posiłków (obiadu) oraz serwisu kawowego.
Kutno: Organizacja 3 szkoleń grupowych dla bezrobotnych będących klientami GOPS w Kutnie wraz z zapewnieniem dwudaniowych posiłków (obiadu) oraz serwisu kawowego. Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES:Gmina Kutno, ul. Witosa 1, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. (024) 355 70 20, faks 024 3557021.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Organizacja 3 szkoleń grupowych dla bezrobotnych będących klientami GOPS w Kutnie wraz z zapewnieniem dwudaniowych posiłków (obiadu) oraz serwisu kawowego.. II.1.2) Rodzaj zamówienia:usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla trzech grup: 1.Spawanie metoda TIG (141-1) dla 10 osób, 2.Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputera dla 7 osób, 3.Kosmetyczka z elementami wizażu oraz zdobienia i stylizacji paznokci dla 7 osób. 1. Spawanie metoda TIG (141-1) obejmuje 150 godzin zegarowych a w tym: technika i technologia spawania, rysunek techniczny, materiały podstawowe, materiały dodatkowe, podstawy elektrotechniki, urządzenia i sprzęt do spawania, niezgodności spawalnicze , kontrola i badania złączy spawanych, konstrukcje spawane i jakość w spawalnictwie, szkolenie, egzaminowanie, kwalifikowanie, certyfikowanie i uprawnienia spawaczy, przepisy, wytyczne i normy dotyczące spawalnictwa, bezpieczeństwo i higiena pracy oraz zagadnienia p. poż przy pracach spawalniczych, zajęcia praktyczne. 2.Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputera obejmuje 150 godzin zegarowych w tym: bhp w jednostce handlu w gospodarce rynkowej, organizacja i zasady sprzedaży detalicznej, organizacja zaopatrzenia , przyjmowanie dostaw towarów, dokumentacja zakupu i sprzedaży , profesjonalna obsługa klienta, obsługa komputera, obsługa kas fiskalnych i innych urządzeń sklepowych. 3.Kosmetyczka z elementami wizażu oraz zdobienia i stylizacji paznokci obejmuje 160 godzin zegarowych w tym: wykonanie zabiegów z zakresu kosmetyki pielęgnacyjnej, leczniczej i upiększającej, pielęgnowanie dłoni -manicure, pielęgnowanie stóp-pedicure, farbowanie rzęs i brwi z regulacją łuku brwiowego, pielęgnacja skóry twarzy, depilowanie wybranych części ciała , wykonywanie zabiegów modelujących sylwetkę i redukujących defekty, zarządzanie w gabinecie kosmetycznym, manicure, pedicure, metody przedłużania paznokci , malowanie i podstawy zdobienia paznokci.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Zakończenie: 31.10.2011. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektronicznanie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminakutno.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:05.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kutnie. ul. Witosa 1, 99-300 Kutno. IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:Projektu ZACZNIJ OD NOWA współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Poddziałanie 7.1 Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak |
|
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ogloszenie.odt | 2011-04-21 10:19:58 | 26,4KB | |
2 | ogloszenie.pdf | 2011-04-21 10:26:53 | 84,0KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ_poprawiony.pdf | 2011-04-21 10:26:53 | 224,2KB | 298 razy |
2 | SIWZ_poprawiona.odt | 2011-04-21 10:29:49 | 99,8KB | 273 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | informacja_o_rostrzygnieciu.pdf | 2011-05-23 08:45:00 | 96,7KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Elżbieta Koralewska-Kowalczyk | 21-04-2011 10:19 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Piotr Kondracki | 21-04-2011 |
Ostatnia aktualizacja: | Elżbieta Koralewska-Kowalczyk | 23-05-2011 08:45 |